De voorbereidingen voor de 73ste avond-4-daagse in Winterswijk in de week van 3 tot en met 7 juni zijn door de commissie-leden weer opgestart, maar…………………!!!!! Er zijn snel nieuwe vrijwilligers nodig!!!
Voor het secretariaat/penningmeesterschap, de werkzaamheden bij de verwerking van de digitale aanmeldingen en fysieke aanwezigheid op het start/finishveld in de avond-4-daagse-week zijn dringend en snel nieuwe vrijwilligers nodig. De huidige 3 “ bekende gezichten” stoppen na de editie van 2024 en daarom is de wens heel groot om snel samen met nieuwe ‘gezichten’ aan de slag te gaan. Zonder vrijwilligers staat dit mooie wandelevenement op de tocht……….
De praktische zaken op een rijtje om enig idee te hebben van de werkzaamheden: In januari wordt er gestart met verzenden van uitnodigingen, een eerste commissievergadering en contacten middels inschrijvingen van groepen. In de maanden daarna volgen het verwerken van de digitale inschrijvingen, medailles bestellen en uitzoeken, in de avond-4-daagse week dagelijks vanaf ca 17.00 uur aanwezig op de start/finish-locatie.
Er worden in ieder geval 3 vrijwilligers gezocht om de volgende taken te verdelen: 1. Secretaris/penningmeester, het centrale ( digitale) communicatie-punt. 2. Secretaris voor het verwerken van de digitale aanmeldingen en medailles, 3. Ondersteunend lid secretariaat en overige contacten, bijv. met de muziekverenigingen en stage-lopers.
Deze 3 vrijwilligers zullen in de avond-4-daagse week aanwezig zijn bij het secretariaat, op het start-veld bij start- en finish de groepen verzamelen, en de intocht ondersteunen.
Al met al vergen de werkzaamheden slechts een deel van het jaar ( januari- juni) en er wordt vier keer een vergadering gehouden.
Dus is er interesse om een bijdrage aan dit mooie evenement te leveren, neem dan snel contact op via avond4daagse@fcwinterswijk.nl en loop mee!!