De digitale signalen van onze radio en tv kanalen worden 24/7 in de gaten gehouden door het network operations center (NOC) van onze signaaldistributeur in Hilversum.
Zij zorgen ervoor dat onze tv en radio kanalen, worden doorgestuurd naar VodafoneZiggo, KPN, Delta en Odido.
De providers zorgen er vervolgens weer voor dat het signaal bij u op de TV en Radio terecht komt.
Mocht u toch problemen hebben bij het ontvangst van onze kanalen, dan verzoeken wij u eerst om te controleren of het bij u thuis goed binnenkomt.
Hiervoor hebben de providers op hun website een aantal stappen vermeld:
Voor Ziggo is dat hier te vinden
Voor KPN is dat hier te vinden
Voor Caiway is dat hier te vinden
Voor Delta is dat hier te vinden
Voor Odido is dat hier te vinden
Voor Solcon is dat hier te vinden
Mocht u via onze stream kijken, zorg er dan voor dat u een stabiele internet verbinding heeft en dat u een apparaat gebruikt dat up-to-date is.
Probeer de volgende stappen als er toch nog een probleem is:
- Zorg ervoor dat de computer up-to-date is.
- Sluit je webbrowser en open deze opnieuw.
- Als er veel tabbladen openstaan in de browser, kan het helpen om ze allemaal te sluiten, behalve het tabblad dat voor de stream gebruikt wordt.
- Update je browser naar de nieuwste versie.
- Gebruik Google Chrome als browser.
- Start je apparaat opnieuw op.
Streamen via chromecast, android tv, amazon fire, apple airplay etc. is zeer storingsgevoelig, mocht dit niet goed werken, kijk dan via een normale tv ontvanger. Daarvan kunnen wij goede ontvangst garanderen.