In een bijzonder evenement, de Tijdveiling, hebben jongeren van het Gerrit Komrij College de kans gekregen om te bieden op, door het lokale bedrijfsleven aangeboden, unieke kavels. De winnende biedingen werden niet betaald met geld, maar in vrijwilligersuren. De Tijdveiling, een initiatief van de WUh met als bedoeling om jongeren te betrekken bij maatschappelijke betrokkenheid werd uitstekend geleid door veilingmeesters Jesse Klein Entink en Hans Roerdinkholder. Hun inzet resulteerde in de verhandeling van in totaal 255 vrijwilligersuren.
Door de jongeren werd er bijzonder actief op de diverse kavels geboden. Er waren door de organisatoren, Sanne Bruntink en Mick Veenstra aantrekkelijke kavels binnen gehaald, variërend van een lunch bij diverse restaurants, een dagdeel bubbelballen, gebruik van e-bikes, tot bioscoopbezoeken. De Tijdveiling blijkt een frisse benadering van sociale impact te zijn. Niet alleen bedrijven worden in staat gesteld om hun betrokkenheid te tonen, maar de Tijdveiling heeft ook jongeren aangemoedigd om waardevolle vrijwilligerservaringen op te doen. Deze vernieuwende aanpak bevordert niet alleen vrijwilligerswerk, maar versterkt ook de band tussen bedrijven en de gemeenschap.